Koledzy pomóżcie!!!!
Gdy tylko włączę klimę(climatronic) zaczyna podnosić się temperatura silnika i tracę moc.
Mam sktzynię aut. i samochód nie reaguje na pedał gazu. W trybie econ jest wszystko ok.
Bardzo proszę o jakieś porady i z góry dziękuję
Pozdrawiam wszystkich klubowiczów.
duzy wentylator jest dwubiegowy, sprawdz czy sa sprawne oba uzwojenia :idea:
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
koledzy wczoraj raz załączał sie a raz nie duży wentylator,wkońcu musialem na pobocze zjechac i poczekać aż dojdzie do siebie silnik,koledzy z OCP mnie widzieli z maską podniesioną.
co mogło być przyczyną???
mały wentylator się kręcił.
przy tak dużym ciśnieniu patrząc od przodu pokapało mi troszke na wysokośći akumulator-silnik,po delikatnym odkręceniu nakrętki zbiornika przestało kapać,
dodam że do tej pory żadnej kropelki nie widze.
jakie sugestie macie??
jutro bede działał,delikatnie go popukam.
na 99% wiem że się kręcił we wczorajszych korkach na tor.
wiatrak nie jest zatarty,ręką go pokręciłem i kręcił sie bez żadnego oporu.
Sprawdźcie sobie bezpieczniki na akumulatorze te małe. Jeden jest od dużego wentylatora. Mi zaśniedział i wentylator raz się załączał a raz nie. Wymieniłam bezpiecznik i wszystko wróciło do normy
przy tak dużym ciśnieniu patrząc od przodu pokapało mi troszke na wysokośći akumulator-silnik,po delikatnym odkręceniu nakrętki zbiornika przestało kapać,
dodam że do tej pory żadnej kropelki nie widze.
jakie sugestie macie??
Trzeba obejrzeć skąd cieknie. Moze jakaś opaska luźna?? I pod dużym ciśnieniem puszcza, może mikro pękniecie na wężu lub chłodnicy. przyczym jest wiele
patrząc od przodu to pociekło gdzieś na wysokości skrzyni biegów,przerwa miedzy silnikiem a akumulatorem od góry było widać ciecz.
[ Dodano: Nie 18 Lip, 10 18:37 ]
więc sprawdziłem:bezpiecznki dokładnie są wpożądku,delikatnie popukałem w silniczek wentylatora,lecz nie mogłem silnika zagrzać na maxa,wskazówka 2 mm za 90 st.i koniec.płyn jednak nadal gdzieś tam leci,(patrząc od góry to widzę jakąś śrubę chyba 13 i ma gumową uszczeleczkę i chyba z pod niej zacieka może się mylę)przypomne że mam LPG.
Komentarz